Parchează. Plătește. Zâmbește.

Cea mai simplă și deșteaptă aplicație pentru șoferii inteligenți, acum în București, Oradea, Ploiești,
Focșani si Câmpulung Muscel !

Disponibil gratuit pe:

TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE A SERVICIILOR „AMPARCAT.RO” PRIN INTERMEDIUL APLICAŢIEI “AMPARCAT”

Acest document este un contract la distanţă şi reprezintă un acord de utilizare a Serviciilor furnizate de ELECTRONIC SKILLS la cererea individuală a utilizatorului în condiţiile prezentului document.

Prin utilizarea serviciului AmParcat.ro prin intermediul Aplicaţiei AmParcat confirmaţi faptul că acceptaţi în mod necondiţionat termenii şi condiţiile din prezentul document.

Orice responsabilitate vizând controlul, activitatea şi consecinţele accesului minorilor la spaţiile virtuale cade în sarcina părinţilor ori tutorelui minorului, ELECTRONIC SKILLS fiind exonerat de orice răspundere.

În cazul în care aveţi întrebări sau nelămuriri vă rugăm să contactaţi serviciul suport clienţi la datele de contact indicate la finalul prezentului document.

DEFINIȚII

Pentru scopul acestor termeni și condiții de utilizare ELECTRONIC SKILLS este societatea comerciala ELECTRONIC SKILLS SRL, persoană juridică română cu sediul în Otopeni, Jud. Ilfov, Str. Maramureș nr. 67A, bloc 2, ap. 13, România, înmatriculată Registrul Comertului cu nr. J23/6672/28.09.2022, CIF 46925145, cont bancar RO93 BTRL RONC RT0C J713 7801 deschis la BANCA TRANSILVANIA S.A.

Termenii folositi in cadrul acestui document vor avea urmatorul inteles:

Aplicaţia AmParcat – este programul software pentru mobil (smartphone sau device-uri mobile), scrisă în cod nativ iOS și Android, descărcată de Utilizator din AppStore sau GooglePlay care permite accesul utilizatorilor la serviciul AmParcat.

Serviciul AmParcat.ro - este o soluţie de plată a parcărilor gazduită de site-ul www.amparcat.ro operat de ELECTRONIC SKILLS, ce oferă posibilitatea plăţii tarifului de parcare către operatorul Compania Municipală Parking București și către alți operatori publici sau privați.

Serviciul AmParcat.ro - este o soluţie de plată a parcărilor gazduită de site-ul www.amparcat.ro operat de ELECTRONIC SKILLS ce oferă posibilitatea plăţii tarifului de parcare aferent unuia sau mai multor autovehicule prin utilizarea smartphone-ului sau al unui alt device mobil pe care a fost instalată Aplicaţia AmParcat şi al unui card bancar valid în locaţiile de pe teritoriul României în care serviciul este disponibil.

Tot prin intermediul Serviciului AmParcat.ro utilizatorii au posibilitatea de a achizitiona bilete Loto si de a participa la extrageriile organizate de Loteria

Serviciul AmParcat disponibil prin intermediul Aplicaţiei pune la dispoziția Utilizatorilor:

Utilizator este orice persoană fizică, cu vârsta mai mare de 18 ani, care utilizează serviciul şi care înregistrează un cont de utilizator sau este autorizată de către o persoană juridică să înregistreze un cont de utilizator prin intermediul Aplicaţiei, fără ca acest lucru să poată fi atribuit activităţii lor profesionale şi care acceptă prezenţii Termeni şi condiţii de utilizare.

Smartphone este un device mobil, multimedia multifuncţional, conectat la o reţea rapidă de internet (minim 3G) şi care oferă funcţionalităţi de navigare GPRS activă, cu sistem de operare Android sau iOS pentru care Utilizatorul deţine drepturi depline de utilizare, pe care a fost instalată Aplicaţia

Contul de utilizator este contul înregistrat de către un Utilizator prin intermediul Aplicaţiei AmParcat care oferă acces la Serviciul AmParcat. Pentru crearea contului, utilizatorul garantează realitatea şi acurateţea informaţiilor oferite precum şi respectarea termenilor şi condiţiilor din prezentul document.

Operatorul parcării – administratorul parcării din locaţia în care serviciul este disponibil, cu care ELECTRONIC SKILLS are in derulare un acord de colaborare valabil. Operatorul parcărilor publice prezentate in aplicație în orașul București este Compania Municipală Parking București.

UTILIZAREA SERVICIULUI AmParcat ACCESAT PRIN INTERMEDIUL APLICAȚIEI

Pentru accesarea Serviciului AmParcat, Utilizatorul trebuie să descarce aplicaţia AmParcat pe smartphone sau device-ul său şi să îşi înregistreze un cont de Utilizator folosind o adresă de email validă şi o parolă. Parola trebuie să conţină minim 6 caractere şi va trebui să fie confirmată manual. Pentru un acces mai rapid există posibilitatea înregistrării folosind un cont de Facebook, Google sau Apple ID existent cu ID real şi valid. O persoană poate crea unul sau mai multe conturi de utilizator.

De asemenea, aveți posibilitatea de a utiliza aplicația și prin intermediul contului anonim. În momentul accesării aplicației se va genera automat un cont anonim de forma [email protected].  Utilizând un astfel de cont, nu va fi nevoie sa va inregistrati cu o adresă de email sau cu contul Dvs. Google, Apple sau Facebook, insa va recomandăm sa va înregistrați numarul de telefon mobil in aplicație, pentru o mai usoară comunicare in cazurile in care situația o impune.

IMPORTANT

Dacă utilizati opțiunea cont anonim, in cazul in care dezinstalați aplicația sau schimbați telefonul, puteti pierde accesul la cont și la datele salvate (numere de inmatriculare, istoricul parcărilor, creditele disponibile, etc).

Pentru a evita acest lucru, vă rugăm fie sa folosiți opțiunea de logare cu contul de email sau contul Google / Apple / Facebook, fie să generați un cod de recuperare (meniul Cont – Recuperare Date) către o adresă de email indicată de Dvs. Vă recomandăm sa salvați emailul cu informațiile de recuperare, pentru cazul în care veți pierde accesul la contul anonim.

Ulterior, puteți folosi acest cod pentru a recăpăta accesul la contul anonim. Fără acest cod, nu vă vom putea ajuta să recuperați accesul la cont !

După înregistrarea în cont, aplicaţia localizează automat Utilizatorul, respectiv parcarea cu plată în care se află, cu indicarea tarifului aferent. Pe lângă parcarea curentă se vor afişa şi toate celelalte parcări cu plată din oraş ale operatorilor. Totodată Utilizatorul are posibilitatea de a alege locaţia unde doreşte să parcheze şi manual. În acelaşi timp se va afişa şi butonul de parcare împreună cu informații aferente parcării pe hartă pentru a putea plăti parcarea.

Utilizatorul își va putea alimenta contul de credite prin card, SMS sau cash prin automatele SelfPay.

După accesarea butonului de parcare, utilizatorul trebuie să furnizeze numărul de înmatriculare al autoturismului pentru care doreşte să efectueze parcarea şi are posibilitatea alegerii duratei de parcare a autoturismului cât şi alegerea cardului bancar prin intermediul căruia doreşte să efectueze plata (VISA/MasterCard). Pentru finalizarea tranzactiei, Utilizatorul trebuie sa introduca toate datele necesare autorizării plătii. ELECTRONIC SKILLS oferă facilitatea salvării datelor cardului/cardurilor în contul Utilizatorului pentru tranzacţiile viitoare. Aceste date vor fi salvate exclusiv in scopul efectuarii platilor solicitate de Utilizator. Utilizatorul poate opta pentru parcare la minut/oră/zi în funcţie de unităţile de timp minime acceptate de Operatorul parcării.

Utilizatorul accepta faptul ca in anumite zone durata minima a parcarii poate sa fie prestabilită.

În cazul efectuării plăţii cu succes, utilizatorul va primi o notificare de tip push, iar autovehiculul va fi afişat pe hartă împreună cu timpul rămas al parcării sau ora şi minutul la care va expira parcarea.

Parcarea poate fi prelungită manual de Utilizator din meniul de administrare prin plata tarifului corespunzător sau automat prin activarea funcțiilor speciale Prelungire automată sau Parcare automată.

 

UTILIZAREA SERVICIULUI LOTO ACCESAT PRIN INTERMEDIUL APLICAȚIEI AmParcat

 

În cuprinsul întregului website, pe toate subdomeniile și în toate documentele Loteria Română, este compania autorizată în România pentru organizarea și exploatarea jocurilor de noroc prin intermediul www.amparcat.loto.ro și aplicația AmParcat. Prin deschiderea unui cont de client, prin înregistrarea, conectarea, utilizarea serviciilor, participarea la jocuri, acceptarea oricărui premiu, un vizitator sau un titular de cont înțelege pe deplin și este de acord:

       să accepte regulile participării la joc

       că a citit, a înțeles și că va respecta prezentele clauze și condiții

       că va citi și analiza toate prevederile acestora

Prin „Regulile participării la joc” facem referire la totalitatea clauzelor și condițiilor care constituie acordul complet, definitiv și exclusiv dintre titularul de cont client sau vizitator și ELECTRONIC SKILLS, și care reglementează totalitatea raporturilor contractuale dintre ELECTRONIC SKILLS și titularul de cont sau vizitator.

Regulile participării la joc înlocuiesc și încorporează toate acordurile, declarațiile și înțelegerile de orice fel dintre titularul de cont client și ELECTRONIC SKILLS. ELECTRONIC SKILLS poate actualiza, modifica, edita și completa în orice moment regulile participării la joc. Orice modificare substanțială adusă regulilor este notificată în prealabil de către ELECTRONIC SKILLS titularului de cont client, înainte de intrarea în vigoare. Continuarea utilizării serviciilor după data actualizării, confirmă acceptarea acestor modificări de către dumneavoastră.

 

ACHIZIȚA DE BILETE LOTO PROGRAMATE PRIN AMPARCAT

Prin intermediul AmParcat aveți posibilitatea achiziției de bilete Loto programate, pentru oricare dintre jocurile prezente in app – Loto 6/49, Loto 5/40 sau Joker ( Meniul Portofel – Bilete Automate ). Aceste bilete se achiziționeaza si înregistrează automat prin amparcat.loto.ro în registrele electronice ale Loteriei Române, indiferent ca sunteți pe teritoriul României sau in străinătate. ATENTIE – Biletele automate se pot achiziționa DOAR prin intermediul creditelor AmParcat ( 1 credit = 1 Leu ). Creditele AmParcat se pot achiziționa direct din meniul de bilete automate, sau din meniul Cont – Credite.

Aceste bilete sunt complet configurabile de Dvs. Puteți alege fie numerele favorite, fie generate aleator de sistem. De asemenea, puteți alege să jucați biletele saptamânal, o data la 2 săptămâni, la 3 săptămâni sau o data la 4 săptămâni. Perioada de generare automată va începe o dată cu setarea biletului automat și va continua până la ștergerea acestuia, toate aceste operațiuni putând fi efectuate din secțiunea Bilete Automate. Aveți si posibilitatea de a alege ca biletul automat să participe fie la extragerea de joi, fie la cea de duminică, fie la ambele extrageri din săptămână. Totodată, puteți alege daca biletul Dvs. automat va participa la extragerile speciale cu preț modificat.

Biletele automate se vor genera în zilele de Luni, Marți, Miercuri, Vineri si Sâmbătă la orele 11:00 dimineața. În zilele de extrageri Loto, Joia și Duminica, biletele automate se vor genera o dată la orele 11 și o data la orele 15. ATENTIE – Dacă aveți deja un bilet automat generat la orele 11 in aceste zile, el nu se va mai genera incă o dată și la orele 15.

Configurația finală a biletului automat poate fi vizualizată în meniul Bilete automate.

Puteți modifica un bilet automat in orice moment - atât caracteristicile jocului ( recurență și zile de joc, etc. ) cât și numerele alese, urmând însă ca noile numere alese să se aplice începând cu următoarea generare a biletului automat, așa cum este menționat anterior.

Istoricul biletelor automate va fi vizibil apăsând pe butonul Istoric - aferent biletului automat dorit - în secțiunea bilete automate sau in secțiunea Istoric. Biletele automate jucate se regăsesc in meniul Istoric bilete Loto cumpărate cu mențiunea bilet automat.

In cazul in care doriți să jucati variante de bilete generate aleator, aveți posibilitatea de a alege numărul de variante aleatorii din cadrul fiecărui bilet. La alegerea unei variante cu numere aleatoriu generate, aplicația vă va afisa acest aspect in cadrul respectivului bilet automat. De asemenea, aveti avea posibilitatea de a alege orice combinații de variante pe bilet ( fie 3 aleatorii sau 2 aleatorii si una aleasa de Dvs, fie una aleatoare si 2 alese de Dvs. ).

ATENTIE – În cazul in care creditele Loto disponibile in cont nu acoperă totalul necesar pentru plasarea biletelor automate, acestea nu vor fi generate până la constituirea sumei necesare.

Biletele automate nu se generează retroactiv.

Confirmarea generarii biletelor automate va fi semnalata de AmParcat atat prin notificare push cat si prin email ( transmiterea mesajului cu biletul generat in attachment ). Daca in intervalul orar de generare a biletelor automate NU regasiti biletele generate nici in aplicatie si nici pe email, dar nici nu primiti notificare de generare, va rugam sa luati legatura cu serviciul suport - prin email la contact@amparcat.ro sau prin telefon / WhatsApp la numarul 0722.555.147, pentru solutionarea situatiei mentionate.

Regulament SUPER CONCURS BILETE AUTOMATE
SUPER CONCURS BILETE AUTOMATE

Art. 1. Organizator

    Organizatorul Campaniei promoționale denumită în cele ce urmează “SUPER CONCURSUL BILETELOR AUTOMATE” este ELECTRONIC SKILLS SRL, persoană juridică cu sediul în Otopeni, str. Maramureș, nr. 67A, bloc 2, ap. 13, Jud. Ilfov, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J23/6672/2022, cod fiscal 46925145;

Art. 2 Durata Campaniei promoționale “SUPER CONCURSUL BILETELOR AUTOMATE” , aria de desfășurare și condiții de eligibilitate

    2.1. Campania “SUPER CONCURSUL BILETELOR AUTOMATE” (denumită în cele ce urmează “Campania”) este organizată și desfășurată în conformitate cu prevederile prezentului Regulament;

    2.2. Campania va începe la data de 27.10.2024, ora 16:00 și se va desfășura pe o perioadă de timp nedeterminată;

    2.3. Organizatorul își rezervă dreptul de a încheia oricând Campania, cu o notificare prealabilă de cel puțin 7 zile;
2.4. Campania se adresează utilizatorilor aplicației “AmParcat” care achiziționează bilete la loto cu ajutorul serviciului Bilete automate (conform termenilor și condițiilor de utilizare a serviciilor AmParcat, la secțiunea “ACHIZIȚIA DE BILETE LOTO PRIN AMPARCAT” – Link: https://amparcat.ro/termeni-si-conditii-loto ) indiferent dacă sunt pe teritoriul României sau în străinătate, care au împlinit vârsta de 18 ani și nu sunt angajați sau afiliați ai Organizatorului sau membri ai familiilor acestora.

Art. 3 Condiții de participare și mecanismul campaniei

3.1. Vor fi incluși automat în tragerea la sorți toți utilizatorii care dețin cel puțin un bilet automat configurat și activ - care au generat minim 2 bilete LOTO  în ultimele 7 de zile înainte de ziua     extragerii pentru SUPER CONCURSUL BILETELOR AUTOMATE;

Această condiție se aplică indiferent dacă un utilizator deține un singur bilet sau mai multe bilete automate, atâta timp cât totalul biletelor generate de toate biletele automate configurate îndeplinește pragul minim de 2 bilete în perioada specificată;

   3.2. Informațiile privind biletele generate vor fi transmise automat pe email-ul asociat profilului LOTO al utilizatorului și vor fi salvate în contul acestuia, putând fi accesate în orice moment în secțiunea „Istoric bilete” din zona LOTO a aplicației;

   3.3. Eligibilitatea pentru fiecare extragere poate fi verificată de utilizatori consultând în aplicație Secțiunea specială dedicată Super Concursului;

3.4. Pe întreaga perioadă a campaniei, o dată la fiecare 7 zile (în fiecare zi de duminică), va avea loc o extragere pentru a desemna câștigătorii premiilor;

3.5. Tragerea la sorți a câștigătorilor va fi realizată prin intermediul unui algoritm de selecție aleatorie a numerelor asociate ID-urilor de utilizatori eligibili care îndeplinesc condiția prevăzută la Art 3.1.;
3.6. La fiecare tragere la sorți, vor fi acordate 20 premii, corespunzătoare a 20 ID-uri selectate conform art. 3.5.;

3.7. Utilizatorii ale căror ID-uri au fost selectate în cadrul tombolei vor fi informați cu privire la câștig prin email și printr-o notificare de tip „Push” în aplicație;
   3.8. Câștigătorilor li se va aloca în mod automat de către Organizator premiul de 450 de lei - sub formă de avans (credite loto), în aplicația AmParcat, în termen de maximum o zi lucrătoare de la data tragerii la sorți;

*Recomandare: Pentru a permite generarea biletelor automate, utilizatorii sunt sfătuiți să se asigure că au suficiente credite în cont!

Art. 4 Premiile
4.1. Fiecare premiu va consta în 450 lei sub formă de avans (credite loto AmParcat)  (1 leu = 1 credit);

4.2. Creditele AmParcat oferite ca premiu în cadrul campaniei “SUPER CONCURSUL BILETELOR AUTOMATE” vor putea fi utilizate exclusiv pentru achiziționarea de bilete loto prin intermediul aplicației AmParcat, conform termenilor și condițiilor specificate pe platformă.

4.3. Valoarea unui credit AmParcat este echivalentă cu 1 leu și poate fi folosită doar în secțiunea dedicată achiziționării biletelor loto, fără posibilitatea utilizării acestora pentru alte servicii ale aplicației (de exemplu, plata parcării).
4.4. Valoarea totală a premiilor per tragere la sorți  este de 3.600 de lei plătibilă sub formă de avans (credite loto AmParcat).

Art. 5 Responsabilitate

 Organizatorul nu este responsabil pentru:
- Întârzieri sau pierderi în comunicarea cu participanții sau câștigătorii;
- Probleme tehnice care pot afecta înscrierea la concurs sau desfășurarea acestuia.

Art. 6 Modificări ale regulamentului

6.1. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau de a întrerupe temporar sau permanent Campania cu sau fără notificare prealabilă din motive justificate fără a fi răspunzător față de participanți.

6.2. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica acest Regulament al campaniei “SUPER CONCURSUL BILETELOR AUTOMATE”. Orice modificare va fi comunicată printr-o informare oficială.

Art. 7 Taxe și impozite

Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină, să declare și să vireze impozitul datorat pentru veniturile constând în premiile acordate câștigătorilor în conformitate cu prevederile art. 110 din Codul Fiscal, orice alte obligații de orice altă natură, în legătură cu acestea, fiind în sarcina exclusivă a câștigătorilor.

Art. 8 Protecția datelor personale

Organizatorul se obligă să respecte cerințele stabilite de Regulamentul UE 2016/679 referitor la protecția datelor individuale în ceea ce privește procesarea datelor personale și libera lor circulație, împreună cu orice legislație națională relevantă ulterioară, în legătură cu datele personale pe care le va accesa și procesa pe perioada Campaniei pentru scopul de a identifica participantii și, dacă este necesar, pentru a îndeplini responsabilitățile de înregistrare și raportare financiar-contabilă sau alte obligații legale, sau pentru a urmări interese legitime. Astfel, garantează participanților că orice procesare a datelor lor personale, la care va avea acces în contextul Campaniei descrise de acest Regulament, va respecta în totalitate aceste dispoziții legale.

Art. 9 Litigii

Orice litigiu apărut între Organizator și participanții la Campanie se va rezolva pe cale amiabilă. Dacă rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente din România.

UTILIZAREA FACILITAȚILOR DE TIP REMINDER

Utilizatorul este in intregime responsabil pentru acuratețea datelor inregistrate in aplicatie pentru fiecare din autoturismele salvate în cont. AmParcat nu poate fi trasă la raspundere dacă Utilizatorul inregistrează greșit datele de expirare a documentelor și ca urmare a acestei erori, Utilizatorul primește amenda de la autoritațile responsabile.

Aplicația va notifica Utilizatorul cu 14 / 7 zile inainte de expirarea fiecărui document in parte, de asemenea si in penultima si ultima zi de valabilitate prin mail si notificare push dacă aceste canale sunt bifate în meniul Alerte din pagine Utile sau din pagina Cont – Masini. De asemenea, aplicația vă va atenționa in privința expirării documentelor atât în penultima zi de valabilitate (mail și notificare push dacă aceste canale sunt bifat conform instrucțiunilor de mai sus) cât și in ultima (mail și notificare push sau mail și SMS în funcție de canalele bifate conform instrucțiunilor de mai sus cât și a existenței numărului de telefon înregistrat in secțiunea Cont – Număr de telefon). Atenționările vor fi strict legate de autovehicolul pentru care ați introdus datele de expirare. Vă rugam sa va asigurați ca datele introduse sunt corect.

IMPORTANT

Dacă se debifează opțiunea de primire a notificărilor AmParcat, atat din aplicație sau din setările generale ale telefonului, Utilizatorul nu va fi atenționat prin notificare in momentul in care unul din documentele inregistrate in aplicație este aproape de a expira. Va recomandăm sa mentineăi pornite toate notificările pentru AmParcat.

Pentru a porni notificările de sistem, pentru iOS, trebuie sa accesațti meniul Configurări ( Settings ) - Notificări ( Notifications ) dupa care selectați aplicația Amparcat si bifați butonul Permite notificări ( Allow Notifications ).

Pentru Android, accesați meniul Setări ( Settings ) - Notificări ( Notifications ) si selectați aplicatia Amparcat urmand a bifa opțiunea Afisare Notificări ( Show Notifications ).

DEZINSTALAREA APLICAŢIEI ȘI INCHIDEREA CONTULUI

Utilizatorul poate proceda la dezinstalarea aplicaţiei în orice moment prin accesarea opţiunii „Dezinstalare”. Dezinstalarea aplicaţiei nu determină ştergerea contului de client. Dezinstalarea aplicaţiei în perioada de valabilitate a parcării nu dă dreptul Utilizatorului la restituirea tarifului deja plătit.

Daca doreste inchiderea contului AmParcat, utilizatorul poate alege sa inchida contul direct din aplicatie, prin accesarea optiunii “Sterge Contul” prezenta in meniul Cont. Mai multe detalii puteti regasi accesand acest LINK.

La inchiderea contului, daca utilizatorul detine credite de orice fel in contul ce se doreste a fi inchis, trebuie sa contacteze AmParcat la contact@amparcat.ro cu o cerere de transfer a creditelor ramase. Pe langa cerere, utilizatorul trebuie sa comunice si contul IBAN in care se doreste a fi efectuat viramentul si titularul respectivului cont. In cazul in care utilizatorul inchide contul fara a solicita rambursarea creditelor, acestea NU MAI POT FI RETURNATE DUPA INCHIDEREA CONTULUI.

ATENTIE

Creditele recompense sau creditele oferite Cadou de AmParcat NU se pot rambursa in contul IBAN al utilizatorului.

 

 

CONTUL DE CLIENT LOTO

a). Pentru a putea utiliza integral serviciile oferite site-ul Loteriei Române, www.amparcat.loto.ro, utilizatorul trebuie să deschidă un cont de client prin înregistrare și oferind următoarele date și informații:

● codul numeric personal (CNP), care la momentul înregistrării trebuie să confirme faptul că jucătorul are cel puțin 18 ani împliniți;

● numele și prenumele complete conform actului de identitate;

● adresa personală completă de domiciliu / reședință;

● adresa personală de email valabilă;

● nume de utilizator;

● parolă.

b). O persoană care dorește să se înregistreze, garantează și declară că orice informație furnizată către ELECTRONIC SKILLS este adevărată și corectă. În caz contrar, ELECTRONIC SKILLS nu va înregistra persoana respectivă, iar în cazul în care persoana a fost deja înregistrată, ELECTRONIC SKILLS va bloca contul de client atunci când ia la cunoștință prin orice modalitate de faptul că persoana a furnizat informații false/nereale/neactualizate atunci când s-a înregistrat.

c). O persoană care solicită deschiderea unui cont de client recunoaște și acceptă regulamentul de joc, termenii și condițiile specifice, precum și orice modificare viitoare posibilă a acestor reguli.

d). Deținătorilor de conturi de clienți pe site-ul Loteriei Române, www.amparcat.loto.ro sau aplicația AmParcat le este interzis să acorde acces la contul personal unei alte persoane sau unui minor.

e). ELECTRONIC SKILLS gestionează datele personale sau de orice altă natură furnizate de clienți respectând prevederile legale în vigoare, inclusiv legislația privind protecția datelor cu caracter personal.

f). Minorii nu se pot înregistra și nu pot utiliza serviciile site-ului Loteriei Române, www.amparcat.loto.ro sau aplicația AmParcat. Prin înregistrarea unui cont de client, persoana care solicită deschiderea contului declară expres că are 18 ani împliniți și este de acord să furnizeze orice dovadă care să ateste vârsta și este de acord să treacă prin orice fel de verificare în vederea verificării informațiilor furnizate în procesul de înregistrare. Orice cont poate fi suspendat, în orice moment, până când Loteria Română primește informații considerate satisfăcătoare prin care să fie verificată vârsta deținătorului de cont.

g). O persoană care solicită un cont de client recunoaște și acceptă următoarele:

● regulamentul de joc precum și orice modificare viitoare posibilă a acestuia;

● contractul este reglementat prin:

1. regulamentul de joc, astfel cum este publicat în limba română;

2. orice dispoziții sau decizii luate de către autoritățile competente;

3. legea aplicabilă de la locul inițierii contractului.

h). O persoană care deschide un cont de client garantează și declară de asemenea:

● că nu este limitat sau constrâns în nici un fel;

● că nu acționează în numele altei persoane;

● că nu este angajat al Loteriei Române;

● că nu este calificată drept client problemă și că nu este inclusă în niciun registru sau bază de date de clienți;

● că banii jucați nu provin din activități infracționale și/sau din alte activități neautorizate;

● că nu depune bani prin metode de plată pe care nu este autorizat să le folosească;

● că nu desfășoară activități infracționale în care contul de client creat pe site-ul Loteriei Române, www.amparcat.loto.ro, este implicat direct sau indirect;

● că nu utilizează serviciile site-ului Loteriei Române, www.amparcat.loto.ro, dacă acest lucru este ilegal;

● că se asigură de faptul că utilizarea de către el a site-ului www.amparcat.loto.ro și a serviciilor Loteriei Române este legală;

● că își menține actualizate detaliile contului de client;

● că va respecta legislația în vigoare privind raportarea către autoritățile fiscale și a altor autorități publice a câștigurilor / pierderilor / retragerilor și a altor date rezultate ca urmare a utilizării contului de client;

i). ELECTRONIC SKILLS are dreptul ca în orice moment și la decizia proprie:

● să refuze deschiderea unui cont de client și/sau să închidă sau să suspende un cont existent furnizând clientului și autorităților o decizie motivată în acest sens, însoțită de documente justificative acolo unde este cazul;

● să refuze tranzacții de plăți fără nici o explicație, cu anunțarea clientului;

● să solicite în orice moment documente și orice alte înscrisuri pentru a verifica identitatea titularului de cont, dreptul de a folosi o anumită metodă de plată precum și alte date și informații furnizate în orice fel de către deținătorul unui cont de client. Pe parcursul investigațiilor de acest tip, conturile de clienți sau diferite facilități pot fi suspendate după caz.

● să suspende sau anuleze participarea unui deținător de cont de client în cazul în care Loteria Română este de părere că există suspiciuni de orice natură că un cont de client este, a fost sau ar putea fi utilizat pentru practici frauduloase sau necinstite.

● să suspende sau anuleze participarea unui deținător de cont de client dacă se constată că utilizatorul contului a trișat sau este găsit trișând sau dacă se stabilește de către ELECTRONIC SKILLS că titularul de cont a folosit, a utilizat sau a încercat să utilizeze orice fel de sistem (hardware sau software, dar fără a se limita la acestea) în scopul de a altera programele informatice sau participarea la jocurile loto prin intermediul site-ului www.amparcat.loto.ro.

j). Fiecare client poate deține un singur cont de client. În cazul în care sunt identificate mai multe conturi ca fiind ale unui singur client, ELECTRONIC SKILLS își rezervă dreptul de a le suspenda / închide și/sau a le trata ca un singur cont conform propriei decizii.

k). Dacă ELECTRONIC SKILLS închide conturile din următoarele motive:

● este solicitată de autoritățile competente, poliție, sentință judecătorească

● ați utilizat site-ul în scopuri ilegale și / sau în mod fraudulos

● ați înșelat compania și/sau ați obținut profituri în mod nedrept

 

atunci, Loteria Română își rezervă dreptul de a recupera toate creanțele survenite din aceste procese.

 

PREVEDERI GENERALE LOTO

a) Prin utilizarea serviciilor noastre sunteți de acord să primiți mesaje cu oferte, știri, noutăți, promoții sau informații utile prin intermediul ELECTRONIC SKILLS - AmParcat. Aveți posibilitatea de a vă dezabona de la acest tip de comunicare intrând în legătură cu noi.

 

TARIFE ŞI PLĂŢI

Tarifele de parcare sunt actualizate permanent şi diferă în funcţie de locaţie, zonificare şi operatorul parcării. Tarifele actualizate pot fi consultate accesand acest LINK

Utilizatorul acceptă faptul că tarifele pot fi modificate de ELECTRONIC SKILLS, în orice moment, fără preaviz.

Utilizatorul va fi informat cu privire la valoarea fiecărei tranzacţii. Plata tarifului se va efectua în RON/CREDITE.

Valoarea fiecărei tranzacţii de plată a parcării include tariful operatorului parcării la care se adugă taxele şi comisioanele aplicabile pentru utilizare aplicație și procesare plată și va fi retrasă de pe cardul bancar ale cărui date au fost furnizate de Utilizator sau din contul virtual de credite AmParcat alocat. Utilizatorul autorizează ELECTRONIC SKILLS cu privire la retragerea acestor sume şi efectuarea plăţii tarifului de parcare în numele său.

UTILIZATORUL DECLARĂ CĂ ESTE TITULARUL DE DREPT AL MIJLOCULUI DE PLATĂ UTILIZAT PENTRU PLATĂ.

ELECTRONIC SKILLS NU ESTE RESPONSABILĂ PENTRU NICIUN FEL DE RECLAMAȚII LEGATE DE UTILIZAREA INCORECTĂ SAU DE CĂTRE ALTE PERSOANE ÎN AFARA TITULARULUI A MIJLOACELOR DE PLATĂ ȘI NU POATE RETURNA CREDITUL UTILIZAT DACA UTILIZATORUL A REALIZAT O TRANZACŢIE ERONATA ORI NEAUTORIZATĂ DE CĂTRE DEŢINĂTOR.

DATĂ FIIND NATURA SERVICIILOR AMPARCAT, RESTITUIREA TARIFELOR NU ESTE POSIBILA, IAR UTILIZATORUL IA LA CUNOŞTINŢĂ ŞI CONSIMTE ÎN MOD EXPRES FAPTUL CĂ DREPTUL DE RETRAGERE PREVĂZUT ÎN DIRECTIVA 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN ŞI A CONSILIULUI DIN 25 OCTOMBRIE 2011 PRIVIND DREPTURILE CONSUMATORILOR NU SE APLICA.

In cazul in care Utilizatorul are nelămuriri sau reclamații legate de plați, poate contacta serviciul suport clienţi la datele de contact disponibile la finalul prezentului document.

Tarifele de parcare al operatorului Compania Municipală Parking București sunt aprobate prin HCGMB 705/22.12.2022 și anexele acesteia.

Pentru anumite zone/parcări/orașe exista posibilitatea creșterii tarifului de parcare în funcție de durata de utilizare a locului de parcare.

Plățile cu cardul se efectuează folosind protocolul de securitate 3D Secure 2. Datorită tehologiei server to server implementată începând cu data de 24.07.2021, va fi nevoie de confirmarea 3D Secure 2 doar la prima plată pe care o efectuați cu cardul respectiv. Urmatoarele tranzacții cu cardul in cauză nu vor mai necesita o nouă confirmare 3D Secure 2.

Și in cazul plaților cu un card nou, va fi nevoie sa autorizați tranzacția 3D Secure 2 doar la prima folosire.

ATENTIE

În Oradea, parcările publice cu marcaj galben au o durata limitată de staționare de maxim 2 ore. După expirarea acestei perioade, aveți obligația de schimba parcarea, în caz contrar fiind pasibil de amenda.

 

Plata biletului de joc LOTO

 

a). Plata biletului de joc se face doar prin intermediul unei instituții financiare sau al unui procesator de plăți.

b). Procedurile, condițiile, limitele, comisioanele, taxele, disponibilitatea și alte informații privind plățile pot fi diferite în funcție de perioade, precum și de instituția financiară sau procesatorul de plăți.

c). Prin efectuarea unei plăți, aveți obligația de a ne furniza toate datele și informațiile necesare în vederea verificării identității și a datelor din contul de client. Nefurnizarea informațiilor în termenul stabilit de lege poate atrage după sine suspendarea contului de client.

d). Tranzacțiile efectuate de client pot avea drept scop doar achiziționarea de bilete electronice pentru participarea la jocurile oferite prin intermediul site-ului Loteriei Române, www.amparcat.loto.ro și aplicația AmParcat.

e). Tranzacțiile se pot efectua doar de către titularul contului de client, în persoană și/sau prin intermediul instrumentelor de plată personale.

f). În funcție de verificările efectuate asupra unui cont de client sau în funcție de instrumentul de plată ales pot fi aplicate limite de tranzacție.

 g). ELECTRONIC SKILLS sau orice autoritate competentă poate să monitorizeze sau să examineze toate tranzacțiile și istoricul tranzacțiilor în scopul prevenirii spălării banilor sau a finanțării terorismului. Toate tranzacțiile suspecte vor fi raportate autorităților competente.

 

ATENTIE

 

Achizitiile de bilete Loto se pot efectua din aplicatie in orice moment, exceptie fiind datele in care au loc extrageri Loto.

In zilele cu extrageri ( joia si duminica ), biletele pentru extragerea zilei pot fi achizitionate pana in orele 15 : 20. De asemenea, pentru ca biletele sa fie valide pentru extragerea zilei, confirmarea de plata a acestora trebuie sa se efectueze pana in orele 15 : 30. Daca confirmarea nu are loc pana in orele 15 : 30, biletul va fi considerat invalid si nu va participa la extragerea zilei.

 

UTILIZAREA CREDITELOR

Sistemul de plată prin credite a fost creat pentru a ușura și scurta procesul de plată în același timp crescând secutitatea intregului proces (plata prin credite nu necesită confirmare prin 3D Secure).

Încărcarea contului de credite se poate face fie prin card, Google Pay, Apple Pay, SMS sau cash prin utilizarea automatelor SelfPAY. Pentru încărcarea prin Selfpay este necesară introducerea și confirmarea numărului de telefon în secțiunea Cont.

Valoarea unui credit este de 1 Ron.

Creditele pot fi folosite strict pentru plata parcării sau pentru plata biletelor Loto. In acest sens, utilizatorii pot decide ce fel de credite doresc sa achizitioneze, prin selectarea destinatiei acestora ( Loto / Parcare si altele ).

ATENTIE

Creditele achizitionate prin SMS NU pot fi folosite decat pentru plata parcarilor si altele, NU se pot folosi la achizitiile de bilete Loto.

Orașe/Administratori parcări unde pot fi utilizate creditele de parcare:

București

București – Sectorul 4

Focșani

Ploiești

Câmpulung Muscel

Sighișoara

Sinaia

Galati

Piatra Neamt

 

 

ATENTIE

In Oradea, conform deciziei Primariei Municipiului Oradea, incepand cu data de 15.06.2021 a fost suspendata pe termen nedeterminat posibilitatea de plata a parcarii prin intermediul creditelor de parcare.

 

FUNCȚII SPECIALE

I. PARCARE AUTOMATĂ

Pentru utilizarea opțiunii Parcare automată a Serviciului AmParcat, Utilizatorul trebuie să citească și să fie de acord cu întregul conținut al prezentului document. Utilizatorul își asumă și confirmă faptul că a citit și este de acord cu întregul conținut al prezentului document, prin bifarea în cadrul secțiunii cont a Aplicatiei, a mențiunii Sunt de acord cu termenii și condițiile pentru utilizarea Parcării automate.

MODUL DE ACTIVARE

În secțiunea Cont, a aplicației pentru mobil Am Parcat, Utilizatorul poate bifa activarea opțiunii Parcarea automată, numai după ce confirma prin actionarea bifei prezentă în dreptul Sunt de acord cu termenii și condițiile pentru utilizarea Parcării automate.

Odată activată opțiunea Parcare automată, va rămâne activată până la dezactivare.

Activarea/Dezactivarea opțiunii Parcare automată se poate face doar în secțiunea Cont, a aplicației pentru mobil Am Parcat. Activarea/Dezactivarea opțiunii Parcare automată nu se va putea efectua până nu este oprită orice parcare activă.

MODUL DE UTILIZARE

Opțiunea Parcare automată nu funcționează decât cu plata prin credite.

Odată activată opțiunea Parcare automată, orice parcare inițiată va tarifa automat un interval minim de plată și va prelungi automat durata acesteia, succesiv, cu intervale minime de plată până la apăsarea butonului Oprește, sau până la expirarea intervalului de taxare a parcării în parcarea respectivă, pentru ziua în curs.

Utilizatorul înțelege că trebuie ca în momentul în care dorește să părăsească locul de parcare ocupat, să opreasca parcarea activă aferentă acestuia, în aplicația Am Parcat.

ELECTRONIC SKILLS nu va fi răspunzătoare pentru sumele platite de Utilizator suplimentar față de durata efectivă a utilizarii locului de parcare, dacă acesta din urmă din nu acționeaza butonul Oprește, în aplicația Am Parcat, în momentul în care dorește să părăsească locul de parcare ocupat. Dupa apăsarea butonului Oprește, bulina cu informațiile parcării active dispare si va fi inlocuită de o altă bulina cu un alt mesaj care va permite utilizatorului să execute altă operațiune decât cea de Oprește. Suplimentar față de cele anterior menționate o parcare activă se va putea considera oprită dupa apăsarea butonului Oprește, doar dacă in bulina existentă pe ecranul utilizatorului, in regimul selectat Parcare (pictograma stânga jos), nu mai apare butonul Oprește.

La inițializarea unei parcări , având activată opțiunea Parcare automată, este necesară existența în contul de credite a contravalorii în credite a minim 2(două) intervale minime de plată.

NOTIFICĂRI

Un Utilizator ce inițializează o parcare, având opțiunea de Parcare automată activata, va informat asupra faptului că are o Parcare automată activă, la fiecare expirare a duretei pentru un interval minime de plată. Exemlu: pentru o zonă de parcare al cărei interval minim de plată este de 1 (o oră), un Utilizator va fi informat că are o parcare automată activă la aproximativ fiecare 1 oră.

IMPORTANT

Dacă se debifează opțiunea de primire a notificărilor AmParcat, atat din aplicație cât și din setările generale ale telefonului, Utilizatorul nu va fi atenționat in momentul in care parcarea platită este aproape de a expira. Va recomandam sa mențineți pornite toate notificarile pentru AmParcat..

Pentru a porni notificarile de sistem, pentru iOS, trebuie sa accesați meniul Configurări ( Settings ) - Notificări ( Notifications ) dupa care selectațti aplicația Amparcat si bifați butonul Permite notificări ( Allow Notifications ).

Pentru Android, accesați meniul Setări ( Settings ) - Notificări ( Notifications ) si selectați aplicația Amparcat urmand a bifa opțiunea Afișare Notificări ( Show Notifications ).

II. PRELUNGIRE AUTOMATĂ

Pentru utilizarea opțiunii Prelungire automată a Serviciului AmParcat, Utilizatorul trebuie să citească și să fie de acord cu întregul conținut al prezentului document. Utilizatorul își asumă și confirmă faptul că a citit și este de acord cu întregul conținut al prezentului document.

MODUL DE ACTIVARE

În secțiunea Cont, a aplicației pentru mobil Am Parcat, Utilizatorul poate bifa activarea opțiunii Prelungire automată.

Odată activată opțiunea Prelungire automată, va rămâne activată până la dezactivare, pentru orice parcare inițiată.

Statusul activ al Prelungirii automate se poate observa prin prezenta literei A peste butonul de prelungește.

Activarea/Dezactivarea opțiunii Prelungire automată se poate face doar în secțiunea Cont, a aplicației pentru mobil Am Parcat sau din meniul de prelungire.

MODUL DE UTILIZARE

Opțiunea Prelungire automată nu funcționează decât cu plata prin credite.

Odată activată opțiunea Parcare automată, dupa expirarea intervalului ințial selectat va tarifa automat cu câte un interval minim de plată și va prelungi automat durata de parcare, succesiv, cu intervale minime de plată până la apăsarea butonului Oprește, sau până la expirarea intervalului de taxare a parcării în parcearea respectivă, pentru ziua în curs.

Utilizatorul înțelege că trebuie ca în momentul în care dorește să părăsească locul de parcare ocupat, să opreasca parcarea activă aferentă acestuia, în aplicația Am Parcat.

ELECTRONIC SKILLS nu va fi răspunzătoare pentru sumele platite de Utilizator suplimentar față de durata efectivă a utilizarii locului de parcare, dacă acesta din urmă din nu acționeaza butonul Oprește, în aplicația Am Parcat, în momentul în care dorește să părăsească locul de parcare ocupat. Dupa apăsarea butonului Oprește, bulina cu informațiile parcării active dispare si va fi inlocuită de o altă bulina cu un alt mesaj care va permite utilizatorului să execute altă operațiune decât cea de Oprește. Suplimentar față de cele anterior menționate o parcare activă se va putea considera oprită dupa apăsarea butonului Oprește, doar dacă in bulina existentă pe ecranul utilizatorului, in regimul selectat Parcare (pictograma stânga jos), nu mai apare butonul Oprește.

NOTIFICĂRI

Un Utilizator ce inițializează o parcare, având opțiunea de Parcare automată activata, va informat asupra faptului că parcarea activă expiră și ca aceasta urmează a fi prelungita cu intervalul minim de plată.

Exemlu: pentru o zonă de parcare al cărei interval minim de plată este de 1 (o oră), un Utilizator va fi informat cu aproximativ 10 min inainte de expirare că are o parcare activă care expiră și că aceasta urmează a fi prelungită automat. Odata prelungit intervalul de parcare Utilizatorul va fi notificat.

IMPORTANT

Dacă se debifează opțiunea de primire a notificărilor AmParcat, atat din aplicație cât și din setările generale ale telefonului, Utilizatorul nu va fi atenționat in momentul in care parcarea platită este aproape de a expira. Va recomandam sa mentineti pornite toate notificarile pentru AmParcat.

Pentru a porni notificările de sistem, pentru iOS, trebuie sa accesațti meniul Configurări ( Settings ) - Notificări ( Notifications ) dupa care selectați aplicația Amparcat si bifați butonul Permite notificări ( Allow Notifications ).

Pentru Android, accesați meniul Setări ( Settings ) - Notificări ( Notifications ) si selectați aplicatia Amparcat urmand a bifa opțiunea Afisare Notificări ( Show Notifications ).

INTERVAL MINIM DE PLATĂ

Intervalul minim de plată se referă la durata minimă ce trebuie achiziționată pentru o parcare. Acesta diferă în funcție de condițiile impuse de operatorul parcării.

Intervale minime de plată:

Municipiul Oradea – 30 minute

Municipiul București – 60 minute (o oră)

Municipiul București – Sectorul 4 – 60 minute (o oră) sau 120 minute (2 ore) in funcție de zonă

Municipiul Focsani – 60 minute (o oră)

Municipiul Ploiești – 30 minute

Orasul Câmpulung Muscel – 30 minute

Sighișoara – 60 minute ( o oră )

Sinaia – 60 minute ( o ora )

Galati – 60 minute ( o ora )

Piatra Neamt – 60 minute ( o ora )

TRANZACȚIE EȘUATĂ

ELECTRONIC SKILLS nu va fi răspunzător pentru întârzierea activării serviciului datorata neîncărcarii creditului ca urmare a intervenirii unor situaţii independente de ELECTRONIC SKILLS si care determina întârzierea operării plaţii făcute de Utilizator in vederea activării serviciului AmParcat.

UTILIZATORUL ACCEPTĂ ȘI ÎNȚELEGE SĂ EXONEREZE DE ORICE RESPONSABILITATE ELECTRONIC SKILLS ÎN CAZUL ÎN CARE TRANZACȚIA NU POATE FI FINALIZATĂ, INDIFERENT DACĂ ACEST LUCRU ESTE DETERMINAT DE FURNIZAREA DE CĂTRE UTILIZATOR A UNOR DATE INCOMPLETE/ERONATE, A FONDURILOR INDISPONIBILE ÎN CONTUL BANCAR ASOCIAT CARDULUI SAU DIN ALTE MOTIVE. ELECTRONIC SKILLS VA FACE TOT POSIBILUL PENTRU A NOTIFICA UTILIZATORUL CU PRIVIRE LA EȘUAREA TRANZACȚIEI.

DATE CU CARACTER PERSONAL. SECURITATEA DATELOR - AmParcat

Datele cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt, in functie de caz:

a. Pentru prestarea serviciilor aferente parcării autovehiculelor si serviciile conexe acestora, datele cu caracter personal minimale solicitate in vederea creării contului de utilizator se limitează la: numărul de înmatriculare al autovehiculul; numărul de telefon, datele cardului bancar (număr card, numele titular, valabilitate, codul de securitate CVV), utilizatorul fiind înregistrat cu un cont anonim (de forma amparcat1234567@amparcat.ro).

b. Pentru prestarea serviciilor de furnizare de informații privind valabilitatea documentelor obligatorii ale autovehiculelor utilizatorilor dar si pentru ofertarea de asigurari RCA / Casco, sunt prelucrate datele referitoare la deținătorul autovehiculului, conținute de documentele încărcate de dvs in Aplicație (ITP, RCA, CASCO, ROVINIETA, etc) respectiv: nume si prenume; CNP, adresa de domiciliu/reședința, date tehnice ale autovehiculul; număr de înmatriculare, valabilitatea documentelor;

c. Pentru prestarea serviciului de achiziționare on line de bilete de joc loteristice 6/49, 5/40 si Joker organizate de Compania Naționala Loteria Romana SA este solicitată completarea profilului de utilizator loto cu următoarele date cu caracter personal: nume si prenume; CNP, adresa de domiciliu/reședința; număr de telefon; adresa de email; datele cardului bancar (număr card, numele titular, valabilitate, codul de securitate CVV). Aceste date sunt obligatorii pentru a putea achiziționa on line biletele de joc, refuzul furnizării acestora conducând la imposibilitatea achiziționării acestora.

Dorim să informăm utilizatorii că nu prelucrăm datele financiar-bancare. Aceste date sunt prelucrate doar de către procesator în vederea transferului de fonduri.

Prelucrăm doar datele personale necesare pentru a asigura funcționarea platformei și pentru a asigura un serviciu cât mai simplu și eficient. Datele tale sunt prelucrate în scopuri legitime și limitate. Acestea nu vor fi folosite în scopuri de marketing sau orice alte scopuri în afara funcționării Amparcat.ro

Datele trimise prin aplicație sunt securizate la cele mai înalte standarde și am luat toate măsurile de protejare a acestora, iar acestea sunt stocate pe un server cloud localizat în spațiul UE.

În calitate de client ai următoarele drepturi, în ceea ce privește datele cu caracter personal:

Pentru asigurarea celui mai sporit grad de securitate a datelor tale personale, am numit un Ofițer pentru Protecția Datelor care poate fi contactat dacă există nelămuriri referitoare la protecția datelor personale pe adresa contact@amparcat.ro..

Utilizatorul își asumă responsabilitatea pentru datele furnizate și îşi exprimă consimțământul ca datele sale cu caracter personal transmise pentru înregistrare, precum şi localizarea sa geografică să fie folosite de catre ELECTRONIC SKILLS, persoana juridică înregistrată în registrul de evidenta a prelucrărilor de date cu caracter personal, în baza Notificarii nr. 0008247/29.03.2016.

Prin folosirea serviciului, serverele înregistrează şi colectează prin sisteme securizate anumite informaţii trimise de aplicatia sau browserul Utilizatorului cum ar fi adresa IP şi locaţia de unde este accesată Aplicaţia. De asemenea, pot fi colectate în mod legal anumite informaţii despre Utilizator, câtă vreme acesta foloseşte Aplicaţia, respectiv datele menţionate în timpul înregistrării. Datele legate de cardul bancar vor fi colectate exclusiv în scopul efectuării plății și vor fi transmise prin sisteme securizate.

Informaţiile oferite de Utilizatori în urma înregistrării vor fi tratate ca informaţii confidenţiale și nu vor fi făcute publice sau comunicate unor terţi decât în măsura necesară îndeplinirii obligaţiilor asumate de către ELECTRONIC SKILLS respectiv pentru scopuri interne, al administrării şi menţinerii funcţionalităţilor aplicaţiei şi al îmbunătăţirii serviciilor oferite.

Utilizatorul acceptă faptul că ELECTRONIC SKILLS va putea furniza datele sale personale în următoarele situaţii:

Pentru exercitarea acestor drepturi, utilizatorul se poate adresa cu o cerere scrisă/electronică, datată și semnată olograf și scanată, pe adresa menţionată. ELECTRONIC SKILLS va răspunde solicitării Utilizatorului şi va comunica măsurile adoptate şi/sau informaţiile solicitate în cel mai scurt termen, în funcție de complexitatea solicitării.

IMPORTANT

În cazul în care folosiți opțiunea de achiziție de asigurări de călătorie sau Casco, aplicația AmParcat vă va redirecționa către aplicația Ritter – Broker de Asigurare Reasigurare. Această aplicație este diferită de AmParcat și nu este guvernată de prezentul acord de Termeni și Condiții căt și de Politica de confidențialitate.

Toate datele cu caracter personal pe care le introduceți in meniul aplicației  Ritter – Broker de Asigurare Reasigurare ,sunt procesate și în responsabilitatea Ritter – Broker de Asigurare Reasigurare. Vă recomandăm sa consultați Termenii si condițiile disponibile, precum și Acordul de utilizare a datelor cu caracter personal, inainte de a folosi aplicația Ritter – Broker de Asigurare Reasigurare.

 

Angajarea răspunderiiContul LOTO

 

a) În interpretarea termenilor și aplicarea condițiilor, în caz de dubiu, prevalează versiunea regulamentului de joc afișată pe site-ul Loteriei Române, www.loto.ro.

b) ELECTRONIC SKILLS nu este răspunzătoare pentru oferirea de consultanță juridică sau fiscală cu privire la taxe, impozite sau alte aspecte referitoare la reglementări din domeniul jocurilor de noroc și nu numai.

c) Titularul de cont nu va utiliza serviciile, nu va deschide, nu va utiliza sau reutiliza un cont de client și nu va accepta un premiu în cazul în care nu înțelege pe deplin, nu acceptă, nu dorește să respecte regulamentul de joc, respectiv termenii și condițiile ELECTRONIC SKILLS, fără nici un fel de excepție, astfel cum pot fi acestea modificate din când în când.

d) ELECTRONIC SKILLS nu acceptă și nu recunoaște nici un fel de răspundere pentru orice daună sau pierdere, directă sau indirectă, ca urmare a unor situații de genul celor de mai jos:

● folosirea unor instrumente de plată care nu aparțin titularului de cont;

● furnizarea de date incomplete sau incorecte către ELECTRONIC SKILLS;

● acordarea accesului la contul de client unui terț.

e) ELECTRONIC SKILLS nu este responsabilă pentru protecția datelor și a aplicațiilor de pe dispozitivul propriu utilizat de client pentru accesarea contului de client.

f) Protecția datelor personale și a datelor stocate pe dispozitivele proprii sunt responsabilitatea titularului de cont.

g) Conectarea și participarea la joc sunt responsabilitatea titularului contului de client.

h) ELECTRONIC SKILLS nu poate fi făcută răspunzătoare în nici un fel pentru situații, pierderi, daune, directe sau indirecte survenite în urma unor evenimente sau situații de genul:

● eroare, interpretare eronată, citire eronată, traducere eronată, greșeală de ortografie, citire incorectă, eroare de tranzacționare, deficiența tehnică, risc tehnic, eroare de înregistrare, eroare evidentă, anularea, pentru orice motiv, a unui joc, forța majoră și / sau orice alt eveniment similar;

● încălcarea regulilor;

● înțelegere secretă și/sau fapte penale;

● defecțiunile sistemului informatic al Loteriei Române sau ale unei părți a acestuia, întârzierile, pierderile sau omisiunile care rezultă din defecțiunile oricărui sistem de telecomunicații sau ale oricărui alt sistem de transmitere de date;

● riscuri și pierderi financiare, inclusiv, fără a se limita însă la acestea.

i) ELECTRONIC SKILLS nu recunoaște și nu acceptă niciun fel de răspundere în cazul în care există o greșeală în conținutul notificărilor de orice natură sau în cazul în care titularul de cont nu primește notificările. Notificările sunt în beneficiul titularului de cont de client.

j) Orice informație afișată pe site are rol informativ; Loteria Română și partenerii săi nu își asumă răspunderea pentru informații eronate, incomplete, inexacte, întârzieri în afișarea oricăror informații și nici pentru acțiuni ale titularului de cont rezultate din acestea.

k) ELECTRONIC SKILLS nu răspunde în cazul în care participarea titularului de cont este întreruptă ca urmare a unei defecțiuni a sistemului de telecomunicații sau a sistemului informatic al clientului, care îl împiedică la finalizarea tranzacției.

l). ELECTRONIC SKILLS nu răspunde în cazul în care achiziționarea biletelor electronice de către titularul de cont este întreruptă ca urmare a închiderii perioadei de joc și/sau defecțiuni ale platformei informatice.

 

 

Securitate – CONTUL LOTO

 

a) Clientul își alege la propria discreție o parolă conform standardelor noastre minime de securitate și un nume de utilizator care nu este folosit deja de un alt client. Clientului îi revine obligația de a nu dezvălui nici o informație personală, incluzând numele de utilizator sau parola către o altă persoană. În situația în care clientul constată că datele sale personale au fost dezvăluite unei terțe persoane are obligația de a contacta imediat ELECTRONIC SKILLS și să modifice datele de autentificare și parola .

b) Orice comunicare, prin orice metodă poate fi stocată în evidențele ELECTRONIC SKILLS pentru scopuri statistice, pentru a îndeplini cerințele legale și pentru a putea răspunde prompt și corect solicitărilor clienților.

c) Clientul nu are dreptul să utilizeze o eroare sau o omisiune de pe site și/sau din aplicație și/sau din software-ul și/sau din serviciile puse la dispoziție. În cazul unei astfel de situații, clientul are următoarele obligații imediate:

● să nu profite de situația descoperită;

● să păstreze confidențialitatea asupra situației;

● să contacteze imediat și să informeze Loteria Română de situația survenită.

În cazul în care clauza de mai sus nu este respectată de client, atunci ELECTRONIC SKILLS:

       poate cere despăgubiri pentru costurile survenite din eroare cât și pentru prejudiciile ulterioare;

       poate bloca contul clientului în cauză.

 

ACCES NEAUTORIZAT

Utilizatorul este unic răspunzător de activitatea ce are loc în contul său şi de respectarea reglementărilor legale aplicabile. Securizarea smartphone-ului/device-ului, modul de alegere al ID-ului şi al parolei respectiv al datelor cardului bancar precum şi păstrarea acestora în condiţii de siguranţă este responsabilitatea exclusivă a Utilizatorului.

UTILIZATORUL NU VA FI EXONERAT DE RĂSPUNDERE ÎN CAZUL PRICINUIRII UNOR DAUNE ELECTRONIC SKILLS SAU UNOR TERŢE PERSOANE PRIN UTILIZAREA NEAUTORIZATĂ A CONTULUI, INCLUSIV IN CAZUL UTILIZARII CONTULUI DE CATRE ALTE PERSOANE ŞI NICI NU VA PUTEA SOLICITA RETURNAREA CREDITUL NEAUTORIZAT.

IN CAZUL UTILIZARII NEAUTORIZATE A CONTULUI, SAU A FURTULUI ECHIPAMENTULUI MOBIL, UTILIZATORUL VA PUTEA SUSPENDA CONTUL PRIN TRANSMITEREA UNEI SOLICITARI DE SUSPENDARE SERVICIULUI SUPORT CLIENŢI LA DATELE DE CONTACT DE LA FINALUL PREZENTULUI DOCUMENT.

DISPUTE LEGATE DE PLĂŢI

În cazul erorilor tehnice aparute in timpul procesarii platilor este recomandabil ca Utilizatorul sa contacteze serviciul suport in cel mai scurt timp. ELECTRONIC SKILLS va facilita conexiunea dintre Utilizator si operatorul ale carui servicii au determinat eroarea sau cu privire la care Utilizatorul are neclarităţi. Disputele vizand operatorul parcarii vor fi solutionate in acord cu propriile proceduri ale acestuia.

În toate situatiile Utilizatorul va transmite reclamatia sa catre ELECTRONIC SKILLS intr-un termen rezonabil, ce nu va putea depasi 30 de zile de la data iniţierii tranzactiei ce formeaza obiectul reclamatiei.

În cazul reclamatiilor formulate telefonic este posibil sa se solicite Utilizatorului transmiterea acesteia in scris in termen de 10 zile calendaristice. Reclamația va trebui să cuprindă minim următoarele informații: numele, ID și numărul sau numerele de telefon utilizate în cadrul contului, descrierea cat mai clară a erorii survenite, valoarea în moneda națională a erorii suspectate. ELECTRONIC SKILLS va depune toate diligentele pentru a soluționa reclamația Utilizatorului în decurs de 15 zile calendaristice. Acest termen poate fi prelungit în cazul în care pentru soluționarea reclamației este necesar concursul unor terțe persoane/instituții. În cazul în care reclamația utilizatorului va fi găsită întemeiată, contul Utilizatorului va fi creditat cu sumele ce au fost retrase în mod eronat.

ELECTRONIC SKILLS NU ESTE ADMINISTRATORUL PARCĂRII

AmParcat nu deține și nu administrează parcarea. Prin urmare, nu suntem raspunzatori în niciun fel de evenimentele ce pot surveni în urma parcării autovehiculului Utilizatorului și nici pentru faptele operatorului parcării ori ale unor terțe persoane.

RENUNŢARE LA GARANŢII

Utilizatorul înțelege faptul că serviciul oferit de ELECTRONIC SKILLS este disponibil doar în anumite locații, fiind posibil să nu fie întotdeauna disponibil în locațiile active.

ELECTRONIC SKILLS DEPUNE TOATE DILIGENȚELE PENTRU A OFERI SERVICII DE CEA MAI BUNĂ CALITATE, ÎNSA UTILIZATORUL ACCEPTĂ FAPTUL CĂ EXISTĂ LIMITĂRI TEHNOLOGIGE (SEMNAL GSM/LTE), PRECUM ŞI ALE TEHNOLOGIEI DE PROCESARE A PLĂȚILOR ELECTRONICE CE NU POT FI CONTROLATE DE ELECTRONIC SKILLS ȘI CARE POT INFLUENȚA DISPONIBILITATEA ORI CALITATEA SERVICIILOR. ȚINÂND CONT DE ACESTE ÎMPREJURĂRI, UTILIZATORUL ACCEPTĂ FAPTUL CĂ ELECTRONIC SKILLS NU POATE OFERI NICIUN FEL DE GARANȚIE PENTRU ACEST SERVICIU ŞI ÎNŢELEGE SĂ EXONEREZE ELECTRONIC SKILLS ŞI PARTENERII SĂI ÎN LIMITA MAXIMĂ ADMISĂ DE LEGE, FAŢĂ DE ORICE FEL DE PRETENŢII, REVENDICĂRI, RECLAMAŢII, DAUNE, OBLIGAŢII, PIERDERI, RESPONSABILITĂŢI, COSTURI SAU DATORII, CERERI (INCLUZ ND, DAR NELIMIT NDU-SE LA ONORARIILE AVOCAŢILOR) REZULT ND SAU AFLATE ÎN LEGĂTURĂ CU UTILIZAREA SERVICIULUI AMPARCAT.

UTILIZAREA TELEFOANELOR SAU A ALTOR DISPOZITIVE MOBILE ÎN TIMPUL CONDUSULUI

UTILIZATORUL ESTE AVIZAT ASUPRA FAPTULUI CĂ FOLOSIREA TELEFOANELOR MOBILE SAU AL ALTOR DISPOZITIVE MOBILE ÎN TIMPUL CONDUSULUI ESTE PERICULOS. ELECTRONIC SKILLS RECOMANDĂ UTILIZATORULUI SĂ NU FOLOSEASCĂ SERVICIUL AMPARCAT ÎN TIMPUL MANIPULĂRII UNUI AUTOVEHICUL AFLAT ÎN MIŞCARE. UTILIZATORUL ÎNŢELEGE SĂ EXONEREZE ELECTRONIC SKILLS PENTRU ORICE SOLICITARE DE DAUNĂ REZULTATĂ DIN FOLOSIREA SERVICIULUI AMPARCAT ÎN TIMPUL MANIPULĂRII ORICĂRUI TIP DE AUTOVEHICUL.

DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Utilizatorul înţelege faptul că serviciul, Aplicaţia respectiv conţinutul disponibil prin intermediul siteului www.amparcat.ro şi al Aplicaţiei AmParcat inclusiv baze de date, conţinutul și elementele de grafica, coduri de programare, mărcile comerciale, mărcile de servicii şi logo-urile, inclusiv dar fara a se limita la acestea, tot continutul in format text, grafica, precum si sursele tehnice ale tuturor serviciilor si facilitatilor prezente si viitoare formează obiectul drepturilor de autor fiind proprietatea ELECTRONIC SKILLS şi al furnizorilor săi şi sunt protejate conform Legii nr. 8/1996 privind drepturile de autor.

Utilizatorul dobândeşte un drept limitat de utilizare a serviciului AmParcat pentru uzul său personal în acord cu prezentul document.

UTILIZAREA SERVICIULUI ȘI FRAUDE

Serviciul este furnizat Utilizatorului numai in calitatea acestuia de Utilizator final si numai pentru uzul sau privat si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral Aplicatia, de a reproduce partial sau integral Aplicatia, de a copia, vinde/revinde sau de a exploata Aplicația în orice manieră, în scopuri comerciale.

Folosirea neautorizată a serviciilor, inclusiv omisiunea luării unor măsuri de siguranţă şi permiterea accesului unor persoane neautorizate în contul de Utilizator, atrage răspunderea Utilizatorului.

De asemenea, sunt considerate activităţi frauduloase ale Utilizatorului: a) furnizarea de informaţii eronate/falsificate care au stat la baza obţinerii accesului la serviciu; b) utilizarea Serviciului în vederea furnizării de servicii către terţi; c) utilizarea Serviciului în alte scopuri decât cele specificate în prezentul document d) stocarea, copierea, modificarea, editarea, publicarea, transmiterea parţială sau integrală a conţinutului la care are acces e) orice altă utilizare care nu este permisă în mod expres în cuprinsul prezentului document.

Daca identifica o activitate frauduloasa, ELECTRONIC SKILLS are dreptul: a) sa suspende toate serviciile pe care le furnizează Utilizatorului, şi să anuleze contul utilizatorului, fără a fi necesară punerea în întârziere a Utilizatorului, intervenţia instanţei sau alte formalităţi prealabile; b) să refuze furnizarea unui nou serviciu sau să condiţioneze furnizarea acestuia de depunerea unei garanţii; c) să retragă Utilizatorului orice formă de beneficii. De asemenea, Utilizatorul este responsabil pentru daunele provocate ELECTRONIC SKILLS precum şi partenerilor săi.

ELECTRONIC SKILLS nu va fi făcut răspunzător pentru niciun fel de pierderi sau daune cauzate de un atac denial-of-service, viruşi sau alte materiale nocive tehnologic care pot infecta device-ul Utilizatorului, programele de calculator, datele sau alte materiale de proprietate ca urmare a utilizării Site-ului www.amparcat.ro sau al Aplicaţiei AmParcat.

 

ÎNCĂLCAREA TERMENILOR SI CONDIŢIILOR

În cazul nerespectării Termenilor și Condiţiilor de Utilizare, ELECTRONIC SKILLS are dreptul de a suspenda sau de a anula orice cont de utilizator fără notificare prealabilă. Anularea contului în urma nerespectării termenilor contractuali nu dă dreptul Utilizatorului la restituirea plăţilor efectuate.

MODIFICAREA TERMENILOR DE UTILIZARE

UTILIZATORUL A FOST INFORMAT SI ACCEPTA FAPTUL CA ELECTRONIC SKILLS ÎŞI REZERVĂ DREPTUL DE A MODIFICA ORICÂND PREZENŢII TERMENII ŞI CONDIŢII. MODIFICĂRILE EFECTUATE VOR FI ADUSE LA CUNOŞTINŢA UTILIZATORILOR PRINTR-O NOTIFICARE ÎN CONTUL DE UTILIZATOR.

Folosirea în continuare a serviciului este o confirmare ca Utilizatorul este familiar cu cele mai recente modificări.

ELECTRONIC SKILLS poate ceda oricând drepturile izvorând din prezentul contract în favoarea unui terţ, fără a fi necesar acordul Utilizatorului.

NOTIFICĂRI

În interesul prezentului contract, orice notificare/comunicare adresată de o parte celeilalte va fi considerată valabil îndeplinită dacă va fi transmisă acestei ultime părți în scris.

Cu excepţia situaţiilor în care se prevede altfel, în cuprinsul prezentului document, Utilizatorul este de acord să primească toate comunicările ce vizează derularea prezentului contract prin notificări push în contul său de utilizator.

Utilizatorul va înainta notificările/comunicările adresate ELECTRONIC SKILLS la adresa de e-mail  contact@amparcat.ro.

În cazul in care comunicarea/notificarea va fi facuta prin posta, ea va lua forma unei scrisori recomandate cu confirmare de primire ce se considera ca a fost primita de destinatar la data menţionată pe dovada de primire. În cazul comunicărilor prin email, Utilizatorul va primi un mesaj de confirmare.

Soluționarea Reclamațiilor LOTO

 

Relamațiile cu privire la serviciile oferite se vor trimite prin email. Pentru a fi luate în considerare, reclamațiile vor cuprinde informațiile corecte și complete despre identitatea clientului, precum și detaliile relevante despre motivul reclamației. ELECTRONIC SKILLS va răspunde reclamaţiilor în conformitate cu termenele stabilite de prevederile legale.

În cazul apariției unor situații care nu sunt prevăzute în “Termeni și Condiții” și ”Regulamentul de joc”, se vor soluţiona în condiţiile cadrului normativ aplicabil.

LEGEA APLICABILĂ. REZOLVAREA LITIGIILOR - AmParcat

Legea aplicabilă este legea română, atât în ceea ce priveşte executarea obligaţiilor ce derivă din prezentul document, cât și în ceea ce priveşte orice aspect în legătură cu interpretarea, aplicarea și/ sau întinderea efectelor sale, fără nicio excepţie.

Orice neîntelegere în legătură cu executarea Contractului va fi rezolvată pe cale amiabilă. Dacă o astfel de rezolvare nu este posibilă în termen de 30 de zile de la iniţierea dialogului, litigiul va fi înaintat spre soluţionare instanţelor judecătorești române competente.

ACCEPTAREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR

PRIN ACCEPTAREA TERMENILOR ȘI CONDIŢIILOR DE UTILIZARE A SERVICIILOR „AMPARCAT.RO” PRIN INTERMEDIUL APLICAŢIEI AMPARCAT, UTILIZATORUL DECLARĂ CĂ ARE VÂRSTA LEGALĂ PENTRU A ÎNCHEIA ȘI EXECUTA PREZENTUL CONTRACT, A LUAT LA CUNOŞTINŢĂ CONŢINUTUL ACESTUI DOCUMENT, ÎL ÎNŢELEGE ŞI ÎL ACCEPTĂ PE DEPLIN.

SUPORT CLIENŢI

ELECTRONIC SKILLS SRL

Telefon: +40722.555.147

E-mail: contact@amparcat.ro

Ultima actualizare 26.09.2024